Pionirji na področju trgovinske opreme
Kakšen je postopek vračil
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke. Artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno Promotrade embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru vračila po pošti morate storiti naslednje:
- izpolnite obrazec za vračilo artikla (klik)
- priložite kopijo računa za artikel, ki ga vračate
- artikel pripravite za transport. Artikel ustrezno zaščitite z originalno embalažo ali tako, da se artikel ne poškoduje tekom transporta
- artikel pošljite na sedež podjetja. Promotrade d.o.o., Vrečerjeva ulica 14 (oddelek za vračila), 3310 Žalec
POGOSTA VPRAŠANJA PRI VRAČILU - Ali moram navesti razlog za odstop od pogodbe v 14 dneh?
Ne, ob odstopu od pogodbe ni potrebno navajati razloga. - Katere dokumente moram priložiti ob vračilu artikla v roku 14 dneh?
Ob vračilu artikla priložite račun in izpolnjen obrazec za vračilo - Kdaj bom dobil vrnjen denar?
Kupnino vam bomo vrnili v najhitrejšem možnem času, vendar ne kasneje kot 14 dni od prejema vrnjenega artikla - Od kdaj pričnemo s štetjem 14 dni?
Pri odstopu od pogodbe 14 dnevni rok prične šteti 1 dan po prevzemu artikla - Če vrnem artikel pri katerem sem uveljavljal posebne ugodnosti (koda za popust ipd.), kateri znesek dobim povrnjen?
Pri odstopu od pogodbe, pri kateri ste koristili posebne ugodnosti, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo